ŁódzkieSprawdzone noclegi

Loft Łódzka Filmówka

Dobre noclegi to połowa sukcesu podczas zwiedzania. Szczególnie poza sezonem letnim, kiedy kapryśna pogoda potrafi nieźle nabruździć. Planując tygodniowy wypad do Łodzi postawiliśmy na MYE Apartments i wybraliśmy lokal przy ulicy Sienkiewicza w samym centrum miasta, 200 metrów od Piotrkowskiej. Mieliśmy do dyspozycji 38 m², salon z aneksem kuchennym (lodówka, piekarnik, mikrofala, zmywarka, ekspres do kawy, elektryczny czajnik, żelazko) dodatkowa sypialnia na antresoli, łazienka. Stara kamienica przeszła niedawno gruntowny remont. Prezentuje się świetnie. W apartamencie też wszystko jest nowe, pełne wyposażenie kuchni, telewizor, Wi-Fi, pralka.

Do tego bardzo klimatycznie. Łódź to najbardziej filmowe miasto w Polsce. Wystrój nawiązuje do tej historii. Drobne rekwizyty nie pozwolą zapomnieć, gdzie jesteśmy. Tu rządzi film.

Maks w swoim pokoiku na wysokości. Taka sypialnia sprawiła mu niezłą frajdę.

Kamienica jest olbrzymia. Kawalerka znajduje się części frontowej, ale wizyta na podwórku robi wrażenie. Zadbano o każdy detal. Pomimo że jesteśmy w ścisłym centrum Łodzi, tu panuje cisza i spokój. Nastawcie się na kameralne klimaty.

Trafiliśmy na paskudną pogodę. Śnieg, deszcz, wiatr i zimno. Doceniliśmy mieszkanie w centrum. Wszędzie mieliśmy blisko i nawet spontaniczny wieczorny spacer po ulicy Piotrkowskiej nie był problem. Te widoki powinien zobaczyć każdy turysta. Załapaliśmy się jeszcze na świąteczne oświetlenie. Poniżej kilka fotek z ostatnich spacerów. Zapraszamy też do artykułu o ulicy Piotrkowskie, który stworzyliśmy podczas poprzedniej wizyty w Łodzi.

To muzeum trzeba odwiedzić koniecznie

Chcecie poznać i zrozumieć Łódź? Zapomnijcie na moment o zwiedzaniu galerii handlowych, parków rozrywki, ZOO, a zacznijcie od wizyty w Muzeum Włókiennictwa. To pozwoli wam zrozumieć Łódź. Jedyne takie miasto w Polsce, gdzie sen o potędze i sukcesie się spełnił. Można powiedzieć- w amerykańskim stylu. Od małej rolniczej wioski po olbrzymie miasto przemysłowe. Oczywiście wcale nie było tak różowo. Oprócz bajecznych fortun i wspaniałych pałaców fabrykantów sukces miał drugą twarz- zwykłego robotnika. W Muzeum Włókiennictwa poznacie fabrykę, ale też życie codzienne pracowników i ich rodzin. Zajrzycie nawet do domów i zobaczycie zrekonstruowane wnętrza. Zanurzcie się w prawdziwą historię Łodzi.

Coś dla dzieci, czyli podwodny świat

Wizytę w Łodzi zaplanowaliśmy z myślą o naszym Maksie. Ferie zimowe zobowiązują. Muzea i zabytki to sposób na nasze zwiedzanie, ale nie możemy zapomnieć o dziecku. Orientarium to słowo rozgrzewało przez kilka dni wyobraźnię małego podróżnika. Nie zawiódł się. To była świetna wycieczka.

Stroje kąpielowe - porównaj na Ceneo.pl

Oferta noclegowa MYE Apartments jest o wiele większa. W Łodzi możecie wybierać spośród kilku apartamentów. Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Tu link z pełną listą noclegów tej firmy.

Jeśli szukacie pomocy i inspiracji w podróży po Polsce, to zapraszamy do naszej Interaktywnej Mapy. Każde zaznaczone miejsce to link do obszernego tekstu na naszej stronie. Fotki, opis, historia i przydatne informacje. Osobnym znakiem i kolorem zaznaczyliśmy noclegi, które mieliśmy okazję przetestować.

Akcesoria fotograficzne - porównaj ceny
Rowerki i zabawki ogrodowe - sprawdź opinie