Site icon GRAFY W PODRÓŻY

Ośrodek Wypoczynkowy Igor

Ruszamy z nowym działem na naszej stronie. Chcemy podzielić się z wami informacjami o noclegach, z których byliśmy zadowoleni. Baza noclegowa to ważny element branży turystycznej. Grafy w tej działce nie lubią kaprysić i nie jesteśmy również super wymagającymi klientami, ale odkąd pojawił się Maks, zwracamy większą uwagę na hotele, pensjonaty, kwatery prywatne, czy warunki panujące na polu namiotowym.
Rozpoczynamy od polecenia Ośrodka Wypoczynkowego Igor w Zarzeczu nad Jeziorem Żywieckim.
To kameralny ośrodek, który oferuje wynajem 4 samodzielnych domków z drewna. Teren jest ogrodzony i monitorowany, jest też miejsce parkingowe.
Ale najważniejsze dla rodzin z dzieckiem jest własny plac zabaw, piaskownica, huśtawki, mały domek i mnóstwo zabawek, z których maluchy mogą korzystać.
Nasz Maks tak wciągnął się w zabawę, że mieliśmy problemy z namówieniem go na wycieczkę, a przecież zawsze był pierwszy do podróży. Nie lubił zbyt długo przebywać w jednym miejscu. W domku miał do dyspozycji także swój kącik zabaw z małym stolikiem, krzesełkiem, koszem pełnym zabawek i przyborów do pisania.

Nie brakuje również atrakcji dla dorosłych, jest miejsce na rozpalenie ogniska i fajny ceglany grill. Boisko do badmintona.
Teren wokół domków jest super zadbany, znajduje się też mnóstwo zieleni.
Nasz domek miał na parterze duży salon z aneksem kuchennym i łazienkę. Na piętrze dwie sypialnie z dwoma łóżkami. Kuchnia wyposażona w sprzęty, w zasadzie nic do gotowania nie trzeba brać ze sobą.
W takim domku spokojnie pomieszczą się dwie rodziny z dzieckiem.
Jedyny minus to dość strome schody prowadzące na górę. Wspominamy o tym, ponieważ lubimy Maksowi dawać dużo wolności, nie biegamy za nim, nie kontrolujemy każdego kroku. W tym przypadku dostał zakaz wchodzenia na górę samemu i musieliśmy trochę uważać. Poza tym cały dom i otoczenie wyjątkowo bezpieczne dla dzieci. Teren ogrodzony i zamknięty, więc nie ma szans na wyjście na ulicę.
Domki posiadają ogrzewanie i sieć WiFi.
Do dyspozycji gości rowery różnej wielkości, są także dla dzieci oraz krzesełka dziecięce, a także przyczepka dla maluchów. Znajdziecie tu również kijki nordic walking.
Wszystkie domki tuż po remoncie i modernizacji. Grafy mówią – jest świetnie, polecamy i jesteśmy pewni, że nikt nie będzie niezadowolony.

Okolica
Ośrodek położony kilkanaście metrów od jeziora. Zarzecze to w zasadzie przedmieścia Żywca. Autem do centrum dojedziecie w kilka minut. Piechotą na plażę czeka was bardzo krótki spacerek.
Bliskość jeziora sprawia, że to znakomite miejsce na letnie upały. Typowe plażowanie i wypoczynek nad wodną tu znajdziecie. W okolicy jest też wiele górskich szlaków turystycznych. Miłośnicy takich wycieczek będą zadowoleni. Nie są to góry wysokie i wymagające, więc idealnie nadają się do pieszych wycieczek z dziećmi.
Do tego dokładamy zimowe szaleństwo na stokach narciarskich i mamy co robić przez cały rok. To wielki plus tej miejscówki, jakikolwiek termin wybierzecie to jest tu co robić. To także świetna basza wypadowa do zwiedzenia Szczyrku i Wisły.

To nasz ośrodek widziany podczas porannej mgły.

Okolice Żywca odwiedziliśmy późną jesienią. Poniżej przypominamy relacje z naszych z wycieczek.
– Dolina Białej Wisełki i Szczyrk
– Góra
Żar
– Żywiec

Narobimy wam apetytu na zwiedzanie okolicy, pokazując kilka fotek, które zrobiliśmy podczas naszych wycieczek po okolicy.

Przystań jachtowa nad Jeziorem Żywieckim w porannej mgle

Przyroda podpatrywana w skali makro.

Kolejka na Górę Żar.

Krótki wypoczynek na szczycie Góry Żar. Widoki cudowne.

Wisząca kładka tuż przed zaporą wodną.

Przyłapaliśmy młodą parę podczas nietypowej sesji na spiętrzeniu rzeki Biała Wisełka.

Takie cuda znaleźliśmy w parku zamkowym.

Krużganki na zamku w Żywcu.

Rynek w Żywcu podglądany w nocy.

Na koniec link do Ośrodka Igor. Tu znajdziecie dane kontaktowe i wiele przydatnych informacji.