PomorskieSprawdzone noclegi

Apartamenty w sam las by KLIF Ustka

Noclegi w Ustce

Noclegi, które pokazujemy na naszej stronie w ramach projektu “sprawdzone noclegi” poddajemy wnikliwej ocenie. Zawsze spędzamy w nich co najmniej dwie noce i mamy okazję poznać dobre i słabe strony. Tym razem poprzeczkę postawiliśmy jeszcze wyżej. Aż trudno uwierzyć, ale pierwszy raz spędziliśmy święta poza rodzinnym domem. Wielkanoc w wynajętym apartamencie to duże wyzwanie.

Apartament w Ustce

Jesteśmy trochę dziwnymi podróżnikami. Uwielbiamy wyjazdy i poznawanie nowych miejsc, ale jednocześnie jesteśmy domatorami. Nasz dom rodzinny to ważna i bezpieczna przystań dla naszej rodziny. Dlatego na hasło spędźmy święta na wyjeździe, zareagowaliśmy z dużą rezerwą. Trochę się obawialiśmy, ale okazało się, że to był dobry pomysł. Bardzo duża w tym zasługa świetnych noclegów w Apartamentach w sam las by KLIF Ustka.

Było świątecznie malowanie pisanek

Położenie i wyposażenie

Do dyspozycji mieliśmy przestronny apartament w nowym budynku położonym w pierwszej linii zabudowań tuż za lasem przy wybrzeżu morskim. Apartament składa się z:

• dużego salonu z aneksem kuchennym w pełni wyposażonym,
  • dwóch sypialni, jedna znajduje się na piętrze,
  • łazienki,
  • tarasu z widokiem na las,
  • ogrodu z placem zabaw dla dzieci,
  • parkingu przed budynkiem.
Sypialnia na piętrze

Do dyspozycji mieliśmy telewizor, wi-fi, lodówkę, zamrażarkę, piekarnik, ekspres do kawy. Dla nas wyposażenie kuchni tym razem było bardzo ważne. To właśnie tu przygotowaliśmy potrawy na świąteczny stół. Uwielbiamy gotować i praca w obcej kuchni była dużym wyzwaniem, ale okazało się, że niczego nam nie brakowało.

Atrakcje w okolicy

Salon posiadał wielkie rozsuwane okno. Pogoda nam dopisała i mogliśmy w pełni korzystać z uroków mieszkania tuż przy lesie. Maks z tarasu wypatrzył spacerujące sarny, obserwował wiewiórki i ptaki. Tuż pod naszym tarasem przebiegała rowerowa ścieżka turystyczna wzdłuż wybrzeża. Przez furtkę, do której mieliśmy klucze, mogliśmy od razu wyjść na szlak. Ustka nas oczarowała. To uroczy kurort trochę inny niż klasyczne miejscowości nadbałtyckie. Ilość atrakcyjnych miejsc, zabytków i tras spacerowych nas zaskoczyła. W osobnym artykule zebraliśmy wszystkie atrakcje, zapraszamy do lektury – Ustka – bezpłatny przewodnik z mapą. Jeśli pojawicie się w Ustce, to z naszym przewodnikiem bezbłędnie traficie do celu. Każdy znajdzie coś dla siebie. Opisaliśmy aż 19 miejsc.