Sprawdzone noclegiZachodniopomorskie

Domki na wodzie – sposób na romantyczny weekend

Tym razem przedstawiamy HT Houseboats pływający apartament na jeziorze Jamno w Mielnie. To chyba najbardziej romantyczny nocleg, jaki mieliśmy okazję recenzować. Jeśli chcesz zaskoczyć swoją drugą połówkę, to zorganizuj weekendowy wypad nad morze. Przez olbrzymie okno do waszej sypialni zaglądać będzie księżyc, a fale na jeziorze napędzane wiatrem znad morza rozkołyszą wasz przytulny domek. Łóżko ukołysze was do snu, a szum fal będzie kołysanką.

Nasz pływający domek

Woda za oknem

HT Houseboats oferuje kilkanaście apartamentów położonych na jeziorze Jamno w Mielnie na pływających platformach. Efekt jest niesamowity. Zwłaszcza kiedy dodamy do tego olbrzymie panoramiczne okna. Pokoje w poszczególnych domach są różnie umeblowane. Są takie, gdzie podwójne łóżko małżeńskie ustawione jest w narożniku panoramicznych okien sięgających od podłogi po sufit. Daje to wrażenie żeglowania samym łóżkiem po wodach jeziora. W naszym apartamencie w takim miejscu znajdowała się wanna z hydromasażem. Kąpiel w gorącej wodzie tuż przy jeziorze zapewniało niesamowite przeżycia. Dodaliśmy pianę i Maks stwierdził, że przez cały dzień nie rusza się z domu. Największą radochę sprawiły mu przepływające tuż obok wanny kaczki i łabędź. I pomyśleć, że oknem wcale nie było ciepło. Silny wiatr rozkołysał nasz cały domek. Poczuliśmy, się jakbyśmy żeglowali jachtem.

Salon unosi się wodzie
Efekt WOW

Nasz apartament

Pływający domek, w którym spędziliśmy weekend, składał się z dużego salonu z łóżkiem małżeńskim i wanną stojąca tuż przy oknie. Do dyspozycji mieliśmy również fotel z masażem. Drugi pokój był mały, ale jako sypialnia dla Maksa sprawdził się świetnie. Na wyposażeniu apartamentu mieliśmy:

• telewizor
  • wi-fi
  • express do kawy
  • łazienkę z prysznicem i sauną
  • klimatyzację
Fotel z masażem był ciągle zajęty przez Maksa

Rano pod drzwi apartamentu dostarczane było śniadanie w specjalnym wiklinowym koszu. W niektórych apartamentach zamontowano kominki. To świetna opcja na zimę. My za to mieliśmy własny taras na dachu domku. Z wysokości mogliśmy podglądać ptaki na jeziorze.

Taras na dachu naszego domku
Wspaniałe widoki z dachu

Udogodnienia i atrakcje dodatkowe

• parking
  • plac zabaw dla dzieci
  • plac zabaw dla psów (zwierzęta w tym miejscu są mile widziane, trzeba tylko zapłacić 70 zł
  • kajaki, rowerki wodne, deska SUP (maj – październik)
  • miejsce na ognisko
  • boisko do siatkówki, koszykówki, piłki nożnej, badmintona
  • kort tenisowy
  • bilard, ping-pong i stół do gry w piłkarzyki
  • Ogólnodostępna sauna na wodzie
  • Rowery miejskie dla dorosłych
  • Motorówki elektryczne, deski SUP, kajaki, rowerki wodne (dostępne od maja do października)

Niesłychanie romantycznie

Istnieje jeszcze oferta specjalna. Możesz wybrankę serca zaskoczyć jeszcze bardziej, zamawiając pokój udekorowany balonami w kształcie serca, bukietem kwiatów i łóżkiem obsypanym płatkami róż.

Położenie

Domki unoszą się na wodach jeziora Jamno w Mielnie. To dziewiąte pod względem wielkości jezioro w Polsce. Na przeciwległym brzegu położony jest Koszalin. W nocy światła miasta odbijały się w wodzie. Do plaży nad Bałtykiem mieliśmy bardzo blisko. Około 300 metrów do ulicy, i za moment byliśmy na ścieżce prowadzącej przez wydmy. Dojście do morza zajmowało 5 minut. Czy jest tu ktoś, kto nie lubi nadbałtyckich plaża. W Mielnie jest ona wyjątkowo szeroka i piękna. Klasyczne nadmorskie kadry fotograficzne ciągle nas bawią. Mieliśmy okazję trochę poszaleć.

Atrakcje w okolicy

Oczywiście na fanów nadmorskich atrakcji czeka Mielno, które zwłaszcza w sezonie ma wiele do zaoferowania. Lokali, w których się zabawicie i potańczycie, jest mnóstwo. My polecamy zupełnie inną atrakcję. Zachęcamy do odwiedzenia  Muzeum Zimnej Wojny w Podborowie i zobaczyć unikat na skalę europejską, czyli radzieckie schrony na głowice atomowe. Oryginalne wyposażenie zachowało się w 90 procentach. Tu cały nasz artykuł – Muzeum Zimnej Wojny w Podborsku – sowiecki schron z głowicami nuklearnymi